اخبار

اسپورت بند جدید اپل برای مچ‌های بزرگ

ساعت هوشمند اپل

اگر مچ‌های بزرگی با طول دور ۱۹۵ و ۲۴۵ میلی‌متر دارید، نگران نباشید باز هم می‌توانید از ساعت هوشمند اپل استفاده کنید. با اسپورت بند جدید اپل دیگر می‌توانید ست اپلی خود را کامل کنید. پیش از این اسپورت بند L اپل می‌توانست مچ‌هایی با طول دور ۲۱۰ میلی‌متر را بپوشاند، اما بندهای L/XL جدید با قیمت ۴۹ دلار اندازه‌های جدیدی را به اپل واچ افزوده است.  این اسپورت بند در دو رنگ مشکی و سفید وجود دارد. اپل ساعت خود را با بند جدید سایز L/XL ارسال نمی‌کند، که به این معنی‌است شما یا باید بند اصلی ساعت خود را با آن تعویض کنید یا یک بند جدید بخرید. این بند در ۵ یا ۷ روز کاری فرستاده خواهد شد.

علاوه بر این بند بزرگ، اپل یک بسته گیره دستبند هم پیشنهاد می‌دهد که دارای ۶ گیره اضافی برای اپل واچ است. این بسته به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید اپل واچ را به مچ‌هایی تا به بزرگی ۲۴۵ میلی‌متر ببندید. این بسته هم در رنگ‌ نقره‌ای با قیمت ۴۹ دلار عرضه می‌شود. با تشکر از دکمه آزادسازی مخصوص اپل واچ، اضافه یا حذف کردن گیره‌های اضافی کاری راحت است و نیاز به ابزار دیگری ندارد. سفارشات تازه‌ای که اپل گرفته است، تا پایان این ماه فرستاده می‌شوند.

هر دو اسپورت بند جدید اپل و بسته گیره دستبند هم‌اکنون در اپل استور آنلاین در دسترس قرار دارند. با لوازم جانبی جدید اپل، حتی اگر شما آدم فربه‌ای باشید باز هم می‌توانید اپل واچ را بپوشید.

اسپورت بند اپل واچ

 

آیا شما مچ‌های بزرگی دارید؟ آیا دوست دارید از این اسپورت بندهای اپل استفاده کنید؟ به آی‌تی پورت بگویید.

گفتگو ها