اخبار

درایورهای ویندوز ۱۰ برای بوت کمپ اپل آماده شد

نسخه جدید بوت کمپ با پشتیبانی از ویندوز ۱۰

آن دسته از کاربران مک که با صبر و حوصله منتظر بودند اپل یک نسخه جدید از بوت کمپ با پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را منتشر کند، حالا دیگر لازم نیست بیش از این انتظار بکشند.

اپل امروز درایورهای ویندوز ۱۰ را برای برخی از سیستم‌های مک آماده کرد. حالا کاربرانی که مک‌شان تحت پشتیبانی این نسخه از بوت کمپ قرار دارد و از سیستم عامل یوسمیتی نیرو می‌گیرد می‌توانند ویندوز ۱۰ را روی مک خود نصب کنند.

اگر مک شما قدیمی‌تر از مدل‌های سال ۲۰۱۲ به بعد است، متاسفانه نمی‌توانید از طریق آخرین نسخه بوت کمپ نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ را روی مک خود نصب کنید.

همان‌طور که اپل در این مورد توضیح داده، شما برای استفاده از ویندوز ۱۰ روی مک، در کنار بوت کمپ به نرم‌افزار تحت پشتیبانی یا همان درایورها نیاز دارید. بوت کمپ از نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند.

ویندوز ۱۰ در قالب یک فایل ISO، یا یک دی‌وی‌دی مخصوص نصب یا یک فلش درایو USB از طریق خود مایکروسافت در اختیار عموم قرار گرفته. شما برای نصب ویندوز ۱۰ روی مک به فایل ISO نسخه ۶۴ بیتی اینستالر ویندوز ۱۰ نیاز دارید. اگر به فایل ISO دسترسی ندارید می‌توانید به کمک Disk Utility و از طریق دی‌وی‌دی نصب یا فلش درایو USB یک فایل ISO از نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ درست کنید. اگر برای اولین بار هست که ویندوز را نصب می‌کنید، مطمئن شوید که اینستالر ویندوزی که از آن استفاده می‌کنید برای نصب کامل باشد (نه فقط برای به روز رسانی).

گفتگو ها