اخبار

در هند معرفی شد: شیائومی ردمی ۲ پرایم

شیائومی ردمی ۲ پرایم

شیائومی اسمارت فون جدید خود به نام ردمی ۲ پرایم را در هند معرفی کرد. این دیوایس در هند و در کارخانه مشترک شیائومی و فاکس‌کان تولید شده است. ردمی ۲ پرایم در واقع یک نسخه نسبتا قوی‌تر از ردمی ۲ است، هندستی که شیائومی آن را در آغاز سال جاری میلادی منتشر کرد. با این حال، بیایید با هم نگاهی دقیق بیاندازیم به آنچه ردمی ۲ پرایم می‌تواند ارائه کند.

ردمی ۲ پرایم یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی ۷۲۰ پیکسلی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) IPS با محافظ  AGC Dragontrail Glass دارد. این دیوایس همچنین یک رم ۲ گیگابایتی با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با کارت میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت هم قابل ارتقا هست. این اسمارت فون از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۴۱۰ نیرو می‌گیرد و برای مدیریت گرفیک هم از چیپ گرافیکی Adreno 305 استفاده می‌کند. دو پورت سیم کارت دارد و یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی. دوربین پشتی‌اش ۸ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی‌اش ۲ مگاپیکسلی. از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و اندروید ۴.۴ کیت‌کت هم در کنار سیستم عامل MIUI 6 شیائومی به صورت پیش‌فرض روی آن نصب است.

ردمی ۲ پرایم همان‌طور که می‌بینید در واقع همان ردمی ۲ است با کمی مشخصات فنی قوی‌تر. حالا این هندست چه قدر می‌ارزد؟ شما می‌توانید ردمی ۲ پرایم را با پرداخت ۱۱۰ دلار خریداری کنید که برای دیوایسی با چنین مشخصات قیمت معقولی به نظر می‌رسد. این دیوایس فعلا در هند به فروش می‌رسد ولی پیش‌بینی می‌شود که به زودی به بازار چین هم راه پیدا کند و بعد از آن هم نوبت به باقی بازارهای آسیایی خواهد رسید. ممکن است ردمی ۲ پرایم حتی به بازار برزیل هم برسد، بازاری که شیائومی به تازگی در آن شروع به فروش محصولات خودش کرده.

گفتگو ها