اخبار

Discovery S1 اسمارت فونی با صفحه نمایش سه بعدی و بی نیاز از عینک

Discovery S1

نه، VKWorld برندی نیست که نامش را تا به حال شنیده باشید، ولی این شرکت چینی می‌خواهد با Discovery S1 نام خودش را به همه بشناساند؛ اسمارت فونی که به یک صفحه نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک مجهز است.

نه، چشمان‌تان شما را فریب نمی‌دهند. آخرین باری که عبارات “اسمارت فون” و “صفحه نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک” را در یک جمله به کار بردیم برای اچ‌تی‌سی Evo 3D و ال‌جی Thrill 4G بود، دو تلفن همراهی که با وضوح تصویرشان تجربه‌ای سه بعدی برای چشم‌های کاربران خود فراهم می‌کردند. VKWorld اما امیدوار است با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی گوریلا گلس ۳ با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل که در هر اینچش ۲۶۷ پیکسل را به نمایش می‌گذارد، Discovery S1 را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند.

متاسفانه به غیر از احتمال موفقیتش، اطلاعات بیشتری در مورد Discovery S1 منتشر نشده. با توجه به این که VKWorld یک شرکت کوچک چینی سازنده اسمارت فون است و تمایل دارد تا حد ممکن از هزنیه‌هایش بکاهد، این‌طور پیش‌بینی می‌شود که این اسمارت فون از یکی از پردازنده‌های مدیاتک نیرو بگیرد. بعلاوه، Discovery S1 ممکن است بتواند عکس‌های سه بعدی بگیرد، درست مثل Evo 3D و Thrill 4G که هر دو این قابلیت را داشتند. با این حال، این دو گوشی قدیمی برای فراهم کردن این توانایی از دو دوربین در پشت خود کمک می‌گرفتند، در حالی که پشت Discovery S1 فقط یک دوربین به چشم می‌خورد.

و در آخر، ما هنوز مطمئن نیستیم که شما به عنوان کاربر قادر خواهید بود ویژگی‌های سه بعدی این گوشی را کنترل کنید یا نه. در یکی از گوشه‌های Evo 3D کلیدی وجود داشت که به شما اجازه می‌داد ویژگی‌های سه بعدی گوشی را فعال و غیر فعال کنید. با توجه به عکس‌هایی که از Discovery S1 منتشر شده، چنین دکمه‌ای در اطرافش دیده نمی‌شود، که این می‌تواند بدان معنا باشد که فعال و غیر فعال کردن ویژگی‌های سه بعدی Discovery S1 به صورت نرم‌افزاری ممکن خواهد بود.

این‌ها همه تصورات ما از این اسمارت فون جدید و نو ظهور است. اطلاعات دقیق‌تر و شفاف‌تر می‌ماند برای زمان انتشارش در آینده نزدیک.

گفتگو ها