اخبار

اخبار جدید سامسونگ در مورد آپدیت گلگسی نوت ۳ نئو

Galaxy Note 3 Neo

اینگونه که از نوشته های بخش انگلستان سامسونگ بر روی تویتر پیداست، اپدیت لالی پاپ ۵ برای گوشی گلگسی نوت ۳ نئو  در راه است.

البته تا این لحظه متاسفانه اطلاعی از تاریخ دقیق انتشار آن معلوم نیست اما آمدن آن قطعی است و دارندگان این  گوشی باید خوشحال باشند که از نسخه‌ی کنونی آن یعنی اندروید ۴٫۴٫۳ به لالی پاپ ۵ اپدیت خواهند شد.

این اپدیت تغییرات نسبتا زیادی را برای این گوشی فراهم خواهد آورد از جمله طراحی جدید بهمراه ART کمپایلر ۶۴بیتی که باعث تسریع در عملکرد اپلیکیشن‌ها خواهد شد. از دیگر موارد تازه در این اپدیت، وجود منوی جدید “Recent Apps” یا همان نمایش اخرین اپلیکیشن های استفاده شده، اخطار برای قفل صفحه نمایش، دسترسی سریع به تنظیمات گوشی با استفاده از  لمس همزمان دو انگشت به سمت پایین و نهایتا دارای پروژه ی ولتا جهت بهبود عملکرد باتری گوشی خواهد بود. 

 

اما اگر نگاهی کلی به مشخصات سخت افزاری این گوشی داشته باشیم باید گفت که گلگسی نوت ۳ نئو ۵٫۵ اینچی بوده و از  وضوح تصویر ۱۲۸۰x 720 با تراکم پیکسلی ppi 267 بهره می برد. پردازنده ی مرکزی آن شش هسته‌ای و از مدل اکسینوس  بوده که دارای سرعت ساعت ۱٫۷GHz می باشد. گرافیک آن مدل Mali-T624 بوده که در کنار آن ۲ گیگابات رم بهمراه ۱۶  گیگابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات نیز وجود دارد ( لازم بذکر است که تنها ۱۱گیگابات از این فضا قابل دسترسی است) اما برای کسانی که نیاز به فضای بیشتری دارند امکان اضافه نمودن حاقظه‌ی جانبی تا سقف ۶۴ گیگ نیز وجود دارد.

دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی و باتری آن نیز ۳۱۰۰mAh می باشد.  برای گوشی گلگسی نوت ۳ نئو که اولین بار با نسخه‌ی اندروید ۴٫۳ به بازار امد، این دومین اپدیت است که در اختیار کاربران  قرار خواهد گرفت.

گفتگو ها