اخبار

فروش جی ۴ ال‌جی کمتر از انتظارات این شرکت بوده است

ظاهراً پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، G4، نتوانسته است انتظارات این شرکت را برآورده نماید. بر اساس گزارشات منابع کره‌ای، فروش این گوشی در کشور خود بسیار پایین‌تر از سطح انتظارات ال‌جی بوده است.

آن‌گونه که در این گزارش آمده، ال‌جی تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی، حدوداً ۲۴۰۰۰۰ دستگاه از پرچم‌دار خود را به فروش رسانده که این میزان فروش روزانه‌ای معادل ۳۵۰۰ تا ۳۸۰۰ دستگاه داشته است.

هرچند با توجه به عرضه این گوشی در پایان ماه آوریل، این مقدار، رقم بدی به حساب نمی‌آید، اما در مقایسه با گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج سامسونگ که رقیب سرسخت ال‌جی به شمار می‌رود و فروش ۱٫۳ میلیونی در بازه زمانی مشابه، اندکی کم به نظر می‌رسد.

ال‌جی برای فروش ۷۰ میلیون گوشی‌هوشمند در سال جاری تمرکز نموده بود که سهم جی ۴ از این میزان فروش، ۱۲ میلیون دستگاه بود. اکنون با در نظر گرفتن فروش اندک G4 در کره، ال‌جی باید در سطح انتظارات خود تجدید نظر نماید.

گفتگو ها
    حجت ملکی

    گوشی فقط لومیا ۱۵۲۰

    با درود فراوان به شما مدیریت محترم سایت

    اگر قصد ریسپانسیو سایت خود را دارید ایران ریسپانسیو خدمات خود را با تخفیف ۱۵درصدی به شما ارائه می دهد

    در بیان ریسپانسیو فقط خدمتتان عرض کنیم که بیش از ۳۰ درصد کاربران با موبایل و تبلت وارد سایت شما می گردند پس بهتر است سایت خود را هماهنگ با همه دستگاه ها کنید .

    کد تخفیف : Ah145ZQ

    آدرس ما : http://iranresponsive.ir/

    با قیمت ارایه شده البته دور از انتظار هم نبود زیا د!

    ال جی واقعا نمیدونه چطور باید فروش کنه؟ مثلا نمیتونه مثل اپل و سامسونگ بفروشه؟ خب یکم دست بجنبونه، یه خلاقیتی یه نوآوری!!