اخبار

مشخصات جی پرو ۳ ال‌جی لو رفت

اگر به دنبال اخبار گوشی‌های هوشمند با آخرین نسخه‌های سخت‌افزاری و قدرتمند دنیا هستید، احتمالاً شایعات گوشی هوشمند جدید ال‌جی با نام جی پرو ۳ برای شما جالب خواهد بود.  از عرضه گوشی جی پرو ۲ ال‌جی که نسخه قبلی جی پرو ۳ است ۱۶ ماه می‌گذرد. اخیرا منبعی موثق ادعا نموده است که در پایان سال جاری میلادی انتظارها به پایان خواهد رسید و بالاخره ال‌جی از فبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد.

lg

چنین انتظار می‌رود که گوشی جی پرو ۳ ال‌جی دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل باشد که در این صورت چگالی تصویر نمایشگر این گوشی به ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ خواهد رسید که یک رکورد بسیار عالی در نوع خود خواهد بود. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ کوآلکام و ۴ گیگا‌بایت حافظه رم بهره خواهد برد. همچنین به احتمال زیاد دارای ۳۲ گیگا‌بایت حافظه داخلی بوده و امکان استفاده از کارت حافظه نیز به منظور افزایش این مقدار برای کاربران این گوششی فراهم خواهد بود. جی پرو ۳ ال‌جی مجهز به دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی در پشت به عنوان دوربین اصلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. محصول جدید ال‌جی از اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین وجود حسگر اسکنر اثر انگشت از ویژگی‌های جدید این گوشی بوده که آن را از نسخه‌های پیشین متمایز خواهد نمود.

بنا به گزارشات جی پرو ۳ ال‌جی با قیمت احتمالی ۷۹۰ دلار به فروش خواهد رسید. به تازگی شایعاتی از تولید و رونمایی نسخه تماماً فلزی جی ۴، در نیمه دوم سال میلادی و نیز رونمایی احتمالی ال‌جی از گوشی جی۴ نوت این شرکت با صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی و با قابلیت فوکوس خودکار لیزری در پشت گوشی به همراه قلم استایلوس به گوش می‌خورد.

منبع:

 

گفتگو ها