اخبار

مایکروسافت با موتور جستجوی بینگ در یوتیوب بهتر از گوگل عمل می‌کند

bing

اگرچه امروز دیگر یوتیوب دیگر تنها سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو نیست، با این وجود چنین به نظر می‌رسد که مایکروسافت در نظر دارد از آن برای افزایش محبوبیت موتور جستجوگر خود استفاده کند.

طبق گزارشات منتشر شده باید منتظر آن باشیم که در هفته‌های آتی به موتور جستجوی بینگ قابلیت‌های تازه‌ای افزوده شود. در راستای همین تغییرات در قسمت جستجوی ویدئویی بینگ، می‌توان فایل‌های ویدئویی منتشر شده در یوتیوب را باکیفیت پایین‌تر به صورت پیش‌نمایش مشاهده کرد.

علاوه بر این کاربران این امکان را خواهند داشت که با بردن نشانگر ماوس بر روی فیلم دلخواه خود، قسمت‌هایی از ویدئو را بدون نیاز به مراجعه به یوتیوب تماشا کنند. بینگ همچنین تاریخ ارسال ویدئو و میزان بازدید کاربران را نیز قبل از ارجاع شما به یوتیوب نمایش می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که مایکروسافت برای کاربران بینگ فراهم نموده، پیشنهادهای ویدئویی مشابه به هنگام جستجو در رابطه با عکس یا اطلاعات یک هنرمند است. بدین صورت که هنگام جستجوی مطالب در مورد یک خواننده، محبوب‌ترین و جدیدترین موزیک ویدئوهای منتشر شده او نیز در کنار صفحه به صورت پیشنهاد ارائه می‌شود که با نگه داشتن نشانگر بر روی هر یک از آن‌ها می‌توان پیش‌نمایشی از آن را مشاهده نمود.

هرچند مایکروسافت در حال حاضر این قابلیت را تنها برای ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب ارائه می‌دهد، اما در صدد است تا سرویس‌های مشابه دیگر را نیز به این لیست اضافه کند.

گفتگو ها

    مایرکروسافت در چند وقت اخیر قدم‌های بزرگی در اینترنت برداشته است و زیرپوستی در حال رشد است. نمیدانم آیا روز را میتوانیم ببینیم که مایکروسافت جای گوگل را بگیرد.