اخبار

مایکروسافت یک گوشی لومیا با نمایشگر خمیده مانند S6 اج تولید می‌کند؟

بهره گیری از صفحه‌نمایش‌های خمیده در اسمارت‌فون‌ها برای نخستین بار توسط سامسونگ در گلکسی نوت Edge صورت گرفت و مدتی بعد این فناوری با استفاده در گلکسی S6 اج جنبه مرسوم و عادی تری به خود گرفت.

حالا بعد از این قضایا دیگر شرکت‌های تولید‌کننده و فعال در زمینه اسمارت‌فون‌ها، نگاه جدید نسبت به استفاده از این تکنولوژی و دیگر تکنولوژی های مشابه پیدا کرده اند. شرکت ال جی برای اولین بار یک نسخه ابتدایی شبیه به گلکسی S6 اج را در رویداد CES امسال معرفی کرد و در ادامه همین روند ظاهرا دیگر شرکت ها هم از قافله عقب نمانده و در حال کار روی این فناوری هستند.

curved lumia

در تصویر جدیدی که به‌طور غیررسمی از پنل شیشه‌ای یک محصول نوکیا منتشر شده به‌نظر می‌رسد این کمپانی در حال کار بر روی نسخه ‌ابتدایی محصولی مجهز به صفحه‌نمایش خمیده البته پیش از نهایی شدن قرارداد مالکیت این شرکت با مایکروسافت بوده است. آنچه در تصویر به چشم می‌خورد پنل جلویی یک ویندوزفون است. اینکه این محصول تا چه حد به مرحله تولید انبوه نزدیک شده هنوز در هاله ای از ابهام است. در صورتی که این اسمارت فون در برنامه تولید مایکروسافت وجود داشته باشد، این احتمال را باید در نظر داشت که پس از عرضه نهایی پلتفرم این شرکت یعنی ویندوز ۱۰، این دستگاه به عنوان پرچمدار و ویندوز فون جدید لومیا رونمایی شود.

 

گفتگو ها

    خیلی وقته یه گوشی ویندوزی خوب معرفی نمیشه

    ali

    آی کیو عزیز:

    اول از همه نوکیا تو تبلت N1 اینکارو انجام داد. نه سامسونگ.

    مگه سامسونگ نو آوریم داره؟؟؟

    ویندوز فونی که داشتم برام نوستالژی شده . من قبلا طرفدار ویندوز فون بودم.

    سامسونگ هم قاطی کرده ها

    دوربین شاپ

    ماکروسافت چه قدر امید داشت بازار موبایل رو بدست بیاره