تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

از مهارت های خود به صورت آنلاین کسب درآمد کنید

مجله اینترنتی آی تی پورت

بازارهای کسب و کار آنلاین به محیط هایی گفته می شوند که کاربران امکان ارائه خدمات و مهارت های خود را در بستر اینترنت دارند. خصوصیت این بازارها قیمت های منصفانه و تعدد فروشندگان و خریداران است. جزئی ترین خدمات و مهارت ها قابلیت فروش دارند و خریدار و فروشنده با تعامل مطلوب می توانند به حفظ و بقای آن کمک کنند.

آی تی پورت - معرفی

سیکا محیطی با همین خصوصیات است. یک بازار رقابتی و تخصصی گسترده از مجموعه مهارت هایی که فروشندگان قابلیت ارائه آنها را در فضای آنلاین دارند. بستری که سعی دارد با اعتمادسازی به رونق فرهنگ مهارت آموزی و کسب درآمد از آن بپردازد. در سیکا کالا تبادل نمی شود، جنس فروخته نمی شود، کاربران با یکدیگر ملاقاتی ندارند بلکه آنها از توانایی های هم در محیط سایت بهره مند می شوند. سیکا یک سایت دورکاری بسیار خلاقانه و جالب است که تقریبا با بیشتر مهارت ها و تخصص ها می شود به آن وارد شد. کاربران بسیاری با عضویت در سیکا سعی در ارائه مهارت های خود با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت نموده اند تا بازدیدکنندگان را ترغیب به رونق بازار کسب و کار آنلاین نمایند. توضیحات مناسب و حفظ بالاترین امتیاز برای فروشندگان بسیار مهم و عامل اصلی در دریافت سفارش های بیشتر است.

 خریداران در سیکا نیز با مطالعه سوابق فروشنده و نظرات سایرین می توانند بهترین کار ثبت شده را انتخاب و خریداری نمایند. پس از ثبت سفارش و دریافت اولین پاسخ از فروشنده سعی کنید تا زمان تحویل کار تماس خود را از طریق محیط گفتگو ادامه دهید تا بهترین کار را تحویل بگیرید. به یاد داشته باشید که مبلغ پرداختی شما تا زمان تأیید نهایی کاربه وسیله شما نزد سیکا به امانت می ماند. سفارش را تحویل گرفته، به دقت بررسی کنید و مراتب نظر خود را تا ۷۲ ساعت پس از آن به فروشنده اطلاع دهید. پس از تأیید نهایی کار، بازخورد مناسب از نحوه انجام کار فروشنده را درج نمایید تا سایر کاربران از کیفیت کار او مطلع شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، سیکا چگونه کار می کند را مطالعه بفرمایید.

گفتگو ها
    رضایان

    تعریفش رو قبل در فیسبوک شنیده بودم باید بعد یک سری بزنم ببینم در چه سطحی هستش

    ممنون از معرفی

    با تشکر از مطالب خوبتون

    خیلی وقته با این سایت آشنا شدم ، هم طراحی هم قیمت و هم کلا ایده خوبی دارند. راضیم

    سلام

    من یک همچین سایتی میخواستم بزنم که …

    نمونه ی خارجی و معروف این سایت fiverr.com هست

    براشون آرزوی موفقیت دارم

    این الان رپرتاژ بود ؟ 🙂

    ریپورتاژ هم باشه ، باشه. این رو باید با دید معرفی سرویس ایرانی نگاه کرد. ممنون.

    ممنون که سایت های خوب ایرانی را معرفی می کنید.

    ناشناس

    خوب