بهینه سازی وب سایتتجارت الکترونیک

اشتباهات رایج در بهینه سازی سایت ها و چگونگی اجتناب از آنها

سئو - مجله اینترنتی آی تی پورت

اگر می خواهید وب سایت شما ترافیک بسیار بالای داشته باشد و در اینترنت حضور آنلاین و قوی داشته باشید بهترین گزینه SEO سایت است یعنی بهینه سازی وبسایت برای جستجوگر ها. با این حال برخی از مبتدیان مرتکب برخی اشتباهات در شیوه SEO سایت می شوند. بنابراین صرف نظر از کمک به دستیابی به تعداد زیادی از بازدید کنندگان وب سایت این اشتباهات تنها آسیبی به وب سایت می زند و باعث می شود . بنابراین بسیار مهم است که شما با این اشتباهات آشنا باشد و از آن جلو گیری کنید.

سئو

استفاده بیش از حد از فلش و اسکریپت ها بر روی وب سایت

یکی از اشتباه های که در وب سایت انجام می دهند استفاده بیش از حد از فلش و اسکریپت ها است. بسیاری از صاحبان وب سایت سعی به گنجاندن صفحات فلش زیاد در وب سایت می کنند که این امر باعث می شود محتوای کافی برای موتور جستجو وجود نداشته باشد تا در موتور جستجو گر نمایش داده شود و باعث پایین آمدن رتبه شما در موتورهای جستجوگر می شود.

استفاده کافی از تگ های ALT برای تصاویر

از این برچسب ها برای توصیف تصاویری در صفحات استفاده می شوند. سعی کنید از این برچسب ها هر بار که از تصاویر در وب سایت خود استفاده می کنید استفاده کنید. و در هنگامی که شما از این تگ ALT برای تصاویر استفاده می کنید، جستجوگرها از برخی از کلمات کلیدی در این برچسبها استفاده می کنند.

مطلب تکراری

سرقت محتوا از وب سایت های دیگر این یک اشتباه بزرگ است. توجه داشته باشید که ربات ها می توانند بین محتوای اصلی از یک plagiarized تمایز قائل شود. شما باید با محتوای خوب در عین حال آموزنده به جذب خوانندگان خود بپردازید. بنابراین، محتوای خوب باعث می شود تا در رتبه بندی جستجوگرها امتیاز خوبی بگیرید.

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این مطلب هستیم 🙂

گفتگو ها
    محمد

    خیلی عالی و آموزنده…

    پارسیس روزگار

    بزرگمنش عالی بود..مثل همیشه تک..بذار من بعد چندتا سوال دارم ازت میپرسم..درود برشما.

    ممنون مفید بود

    خسته نباشی مومن ، ادامه بده 😀

    خسته نباشی پهلون 😀

      حسین جاهدی

      ممنون عزیز 🙂

          حسین جاهدی

          فردا یک آموزش جدید و مرتبط و تکمیل کننده این آموزش رو سایت قرار میگیره از ساعت ۱۲٫۱۰ شب به بعد می تونی اون رو هم بخونی
          منتظر نظرت در مورد اون آموزشم هستم

    سلام عالی بود من یه چندتا سوال در مورد css دارم اگه بتونین بهم کمک کنید ممنون میشم درضمن اشکالات وب ام رو هم بگین که دیقه لطف کردین ….. منتظر جوابتون هستم .

      حسین جاهدی

      سلام خیلی ممنون
      مشکلی نداره شما سوال ها تون رو مطرح کنید ما تا جایی که در توانمون باشه کمک تون می کنیم
      درمورد مشکلات سایت تون هم از طریق فرم تماس با ما استفاده کنید