اخبار

طرح ابتکاری ایسر برای عرضه رایگان ویندوز ۸

مجله اینترنتی آی تی پورت

شرکت ایسر قصد دارد سیستم عامل بعضی از لپ تاپ‌های فوق باریک خود را به صورت رایگان از ویندوز ۷ به ویندوز ۸ ارتقا دهد. شرکت ایسر اعلام کرده است مشتریانی که اولترابوک‌های اسپایر اس ۳، اس ۵،‌ ام ۳ و‌ ام ۵ را در دوره زمانی بین ۲ ژوئن سال جاری تا ۳۱ ژانوی سال آینده خریداری کنند، می‌توانند سیستم عامل خود را به صورت رایگان به ویندوز۸ ارتقا دهند. شرکت ایسر برای عرضه رایگان ویندوز ۸ تمهید ویژه‌ای اندیشیده است.

ویندوز 8

کاربرانی که این اولترابوک‌ها را خریداری کنند، هنگام ارتقا سیستم عامل خود به ویندوز ۸ باید قیمت آن را به مایکروسافت بپردازند و سپس با مراجعه به یکی از وب سایت‌های متعلق به ایسر، پولی را که بابت ارتقا سیستم عامل پرداخته‌اند، پس بگیرند.

شرکت ایسر گفته است ۳۶ کشور جهان که در قاره‌های اروپا، خاورمیانه و آفریقا واقع شده‌اند، مشمول این طرح خواهند شد. کشورهای آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای آسیایی از جمله کشورهایی هستند که مشتریان ایسر در آنجا از طرح ارتقا رایگان سیستم عامل برخوردار نخواهند شد.

شرکت مایکروسافت قصد دارد سیستم عامل ویندوز ۸ خود را به قیمت ۱۴.۹۹ دلار عرضه کند. کاربرانی که دارای رایانه‌های تحت ویندوز ۷ هستند می‌توانند با پرداخت این مبلغ سیستم عامل خود را به ویندوز ۸ پرو ارتقا دهند.

مایکروسافت، ویندوز ۸ را برای برخی رایانه‌های تحت ویندوز ایکس پی، ویستا و غیره نیز به قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد کرد. البته لپ تاپ‌هایی از این دست مشمول طرح رایگان ایسر نخواهد شد.

منبع:computerworld

گفتگو ها

    منم ایسر دارم ولی اولترا بوک نیست :((
    نمیشه اسپایر رو هم رایگان بدن :دی