اخبار

تبلت ۱۰٫۱ اینچی Galaxy Tab 2 و Galaxy Beam معرفی شد

آی تی پورت

Galaxy Tab 2 – 10.1 با سیستم عامل اندروید ۴ یا Ice Cream Sandwich وارد بازار خواهد شد. این تبلت ۹٫۷ میلی متر ضخامت داد. از دیگر مشخصات فنی Galaxy Tab 2 ده اینچی می توان به حافظه RAM با ظرفیت ۱GB، پشتیبانی از ۳G و Wi-Fi، بلوتوث ۳٫۰ و GPS اشاره کرد.

گلگسی تب ۲ ده اینچی در دو نسخه با ۳G و بدون آن و با دو حجم حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. البته اسلات میکرو اس دی برای افزایش حجم حافظه نیز وجود دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این تبلت اعلام نشده اما قرار است این تبلت از ماه آینده به همراه نسخه ۷ اینچی وارد بازار اروپا شود.

آی تی پورت

سامسونگ اعلام کرده که تبلت های Galaxy Tab 2 مناسب استفاده کاربران عادی است. به همین دلیل انتظار می رود قیمت این تبلت ها مناسب و ارزان باشند.

تا اینجای کار تبلت های جدید سامسونگ از نظر قدرت و کارایی تفاوت خاصی با تبلت های نسل قبلی نمی کنند و تنها تفاوت بارز آنها در سیستم عامل اندروید ۴ است.

اما شایعات حاکی از آن است که سامسونگ علاوه بر Galaxy Tab 2ها یک تبلت قدرتمند با نام Galaxy Note را نیز در MWC 2012 به نمایش در خواهد آورد. Galaxy Note قرار است با صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچ که دارای رزولوشن فوق العاده ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل است همراه باشد. براساس گزارشات غیررسمی این تبلت مجهز به پردازنده ۲ هسته ای ۲٫۰GHz خواهد بود.

فردا نمایشگاه MWC 2012 رسما شروع به کار می کند اخبار آن را با زومیت دنبال کنید.

منبع: The Verge & zoomit

 

معرفی Galaxy Beam تلفنی با ویدیو پروژکتور از سامسونگ

هر چند ممکن است شما هم مثل ما از تکرار شدن اسم گلکسی روی تمام تلفن ها و تبلت های سامسونگ خسته شده باشید، اما این تلفن جدید سامسونگ که ساعتی پیش در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی شد، دارای یک پروژکتور است که می تواند تصاویر اچ دی را تا سایز ۵۰ اینچ با روشنایی ۱۵ لومن روی پرده یا دیوار بیاندازد.

یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلفن Galaxy Beam نوشته شده که به کاربر اجازه می دهد تصاویر و ویدیو را از پروژکتور تلفن پخش کند. ضمن اینکه امکان پخش بازی ها نیز روی پروژکتور ۵۰ اینچی وجود دارد! تصورش را بکنید، می توانید بازی های اندروید محبوب تان را به جای نمایشگر کوچک ۴ اینچی روی دیوار بیاندازید و در اندازه ۵۰ اینچی بازی کنید.

خود تلفن دارای پردازشگری دو هسته ای ۱GHz با اندروید ۲٫۳ است. نمایشگر هم ۴ اینچی و WVGA به حساب می آید. باطری هم ۲۰۰۰mAh است.

تلفن Galaxy Beam با ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم! ارایه می شود (این عدد به نظر غیر عادی می آید اما فعلا سامسونگ چنین اعلام کرده اما شاید اشتباه تایپی وجود داشته باشد) امکان اضافه کردن حافظه از طریق ورودی میکرو اس دی نیز تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.

دوربین های این تلفن هم شامل یک ۵ مگاپیکسلی و یک ۱.۳ مگاپیکسلی در جلو است و قابلیت فیلم برداری به صورت ۷۲۰p وجود دارد.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان ارایه به بازار این تلفن اعلام نکرده است.

 

گفتگو ها
    محمد

    در مورد تبلت های اچ پی هم مطلب بزاری خیلی ممنون میشم.